Sveto pismo nam podaja sporočilo zs življenje in v preprostih zgodbah spregovori o medsebojnih odnosih med nami.
Nekatere pripovedi so opisane v kratkih videoposnetkih spodaj.
Ezav in Jakob sta bila brata, dvojčka. Po zančaju zelo različna. Ezav je zaradi malomarnosti zapravil pravico prvorojenstva. Jakob pa je s svojo prizadevnostjo in marljivostjo pridobil očetov blagoslov. Zaradi tega je nastalo veliko sovraštvo Ezava do Jakoba. Na stara leta se je želel Jakob sparvit z bratom Ezavom, kar mu je tudi uspelo.
Abraham je bil zelo bogat a ni bil srečen. Z ženo Saro nista imela otrok. Bog pa mu je dal obljubo, da bo imel potomcev, kot je zvezd na nebu. Ker se Božja obljuba ne izpolni takoj, oba z ženo rešujeta stisko po človeško, a stvari so še slabše. Nazadje dobi najhujšo preizkušnjo v življenju – naj daruje edinega sina – naj se mu odpove…
Prerok Jona je od Boga prejel poslanstvo preroka. Ker ni hotel, se je z ladjo odpeljal po svoje. Zaradi tega je na morju nastala velika nevihta. Zato so ga vrgli v morje, kjer ga je riba pogoltnila za tri dni, potem ga je vrgla na kopno. Jona je šel kot prerok v Ninive. Ljudje so se res odvrnili od svojih grehov in vse mesto je bilo rešeno. A na koncu se je moral spreobrnit prav on sam.
Noe in vesoljni potop je zapis o pravičnem, svetem človeku, ki ohrani svoje življenje in življenje svojih bližnjih. K temu je poklican vsak, da odkriva, kaj je tista barka s katero rešujem sebe in druge. Ker preizkušnje, “poplave življenja”, nobenemu ne prizanašajo, so lahko le manjše ali zelo hude, smrtno nevarne. Kakšno orodje imamo, da lahko “preživimo”?
Greh je breme, ki se nas stalno drži. Pojav greha je v Svetem pismu zapisan slikovito, v prispodobah v simbolu dveh dreves, ki imata mamljive sadeže, a niso dovoljeni, ker so nam v škodo. Nekatera so zelo prikrita, druga pa očitna. Velika nevarnost je, da se zaradi ponavljanja slabih dejanj, greha, nanj navadimo.
Nastanek človeka je tako pomemben, da Sveto pismo podaja kar dva odgovora. Prvi zapis o človeku poudari, da je človek ustvarjen po podobi Boga, kot moški in ženska. Podobnost z Bogom pa je razum in ljubezen. Drugi zapis o človeku pa je odnos med moškim in žensko, odnos med možem in ženo.
Stvarjenje sveta v Svetem pismu ni znanstveno poročilo ampak s poudarkom, da je začetnik vsega Bog. Bog je Stvarnik duhovnega in materialnega sveta. Zapis o nastanku materialnega sveta je oblikovan v prispodobi sedmih dni.